Gotland!

Heej bloggen!!!

Har inte bloggat på typ 3 dar men de e för jag har varit å gotland!

Det har varit sååååå myysiigt o kuul!!

Vi bodde på vandrarhem, som var supermysigt.

Och Mormor o Berenike följde med, om ni inte visste det ;).

Asso vill VÄRKLIGEN åka tillbaks! Blev jätteförtjust ^^.

Vi plockade massor med stenar.

vi var inne ien grotta (grymt!) vi var på fårö o såg på raukarna, vi såg på massor med kyrkor o lite mer :P

Det där med att se på kyrkor var så intresangt! Haha låter nog inte likt mej men från o med nu vill jag kolla på kyrkor, HAHA :D

Men asso dom var så vackra ... :P <3

Fast jag gillar fortfarande INTE att gå på typ kyrkmässa! :O

Har massor med bilder, lägger nog bara upp nåra...


Btw, idag e jag ledig så e hos mormor :)

Men måste fortfarande göra lääxoor... :(

o igår när vi skulle åka hem HELLregnade det ASmke!!!!

Asso man såg inte vägen lixom!

o ofta håller de på typ bara i nåra minuter men asso de höll på i typ 2 timmar :O

O när jag skulle gå ut ur bilen o till mormors hur kändes det som om jag precis kom upp ur klädsim ;O -.-'

sen vare typ översvämmning på gatorna typ ;O

o idag regnar det oxå.. :(

RAINY DAY!

O idag regnar det

Nu kommer nåra bilder!

 






efter regnet!

orkar inte lägga upp mer nu :P

ska äta!

kyss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0