hos mormor igår.

Hej alla.

är i skolan hann inte blogga imorse.

Igår åt jag middag hos mormor och jag sov där.

Det var jättemysigt.

Men hon råkade snubbla på en pall o gjorde illa sin hand!

Vi hoppas att det inte var nåt farligt... :( :(

Det känns som om de delvis var mitt fel för att jag ropade på henne o hon rusade upp.

Usch!!

Har en sådan ångest!

Min största önskan nu är att den blir bättre tills på fredag för då blire GOTTLAND!!! :D :D

O mormor ska med !!

Jag hoppas mest att jag får hennes smärta o hon e bra!!

Men det är ju omöjligt men jag önskar det!!!

förlåt mormor....

Éfter skolan ere karate, tror typ halv 5 eller nåt...?

aja, nu börjar vår lektion så hejdå.

dagens kommer idag efter sklan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0