KARATE KID!

Tjeenaaaree!

Tyvärr¨så glömde jag ta kort på dagens... :(

Ja tar på kläderna för sig :)

Hade karate idag ju, JÄTTEKUL!!

De var asso till min förvåning väldigt kul !

Men de va typ bara 6-10åringar där........

Så jag o Sarah ska gå i den 13 år o uppåt.

Nästa gång e på fredag men då e ju vi på gotland så de blir på Onsdag för mig.

Då ska vi prova i 13 år uppåt :)

jag var KARATE ´KID!

whoop whoop!

haha FETT FAIL!!


Det har varit en HEMSK engelska lektion idag.


Iaf idah så pratade vi om en grej på lektionen o då så skulle en kille säga nåt men han ba, nej nej inte mer prat om de typ.

O då trodde vi att han hade sagt nej o det var tyst så då sa Evve till mig typ 3 ord - SVÄR - o då han ba "Why are you talking when someone else is talking?! Why are you guys so respectlus.. bla bla bla" o sen så fick vi behave-yournotice, asso jag fick typ DAMP!! (innombords :P )

Sen efter lektionen pratade vi med honom o berättade hure var o att vi sa typ 3 ORD (!!!!!!!!!) o då sa han att eftersom att ni är "so good girls and you behave proper all the tim so ... (osv, osv)" Så då fick vi inte än iaf!

Det var tur, värkligen!

GUD gud gud gud !

Här kommer dagens...

hm blus

jeans hm

pluss ett linne :)

kyss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0