Karaten :)

Eftermidaag..

Har fått 2 läxor idag... märkligt? Nej ! intressant? Nej

gick väl bra i skolan...  förutpm det ↑

Snart ere karate!

E typ döötröött!

Juste hade svenska talet idag.

Jag hoppas att det gick bra! Men mina feedbacks sa att det var super så jag får väl se... Glömde säga en ganska viktig grej, men jag tror de går bra iaf.. :S

En grej som är väldigt dåligt med våran skola är att vi har provveckor. Det betyder att veckorna 40, 41, 42 och 43 har vi BARA prov! T.ex:
v 40: Tisdag Matte         fredag Franska
v 41: Onsdag svenska   
v 42: Tisdag
Science      Torsdag SO
v 43 :                             Fredag Engelska

Typ sådär!

Och sen e det samma grej veckorna 48, 49 50.. Typ nåt sånt.

Det e ssååååJOBBIGT!!

Så de blir oxå IngenFritidVeckornaBaraPlugga!!!

:(

säger en sak: Längtar iinte!

Äsch, nu måste jag komma på andra tankar. Som tex det e Onsdag o KARATE!
Woiii <33

HAHA ÄLSKAR den här trööjan från sardinien! <3



hihi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0