Paaoo !

TjuuLulliiillulloomm! :D

Är hemma nuuu!

Paulina, min kusin e här :)

Hon ska äta här vi ska äta pasta med köttförssås (ITALIENSKT dåra).

Det blir väl plugg också ? Vilket jag värkliigen INTE har lust meeed!

Men men, det finns typnåt ordspråk som går nåt med vill man lyckas får man slita eller får man lida får man slita HAHA men nåt sånt!

mm....

huumm.. den här bilden tog jag den dagen jag skaffa bloggen! Den e väldigt gammal ;)

 :P


Här kommer bilder som är på föremål som är väldigt gammla faktiskt! Det är ganska bra kvalité tycker jag för att vara med en SÄMST digitalkamera! ( grejerna är min mormors)

(eller nästan alla....)









WHHHOOO  hörde att Paulina sa att jag blivit smal!!! :D :D
Nu kommer jag TRÄNA ennu mer satt jag blir ännu smalare o får finare kropp :D
INGEN kan stoppa mejj <3

kyss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0