riisig!

Godmorgon alla.

E lite risig idag...

Igår hade jag ont i halsen i skolan :(

O inatt sov Kusinerna över o alla sov i mitt rum vilket jag aldrig mer ska göra om!!

Vaknade flera ggn på natten för att jag frös o hade jätteont i halsen.

Sen blev jag väckt kl 7 av petrus o Isabelle som vaknade.

Hade en STOR huvudvärk då men kunde inte somna om.

Sen gick jag upp för att kolla på tv, o sen så blev jag trött av de så gick ner igen tog en huvudvärkstabblett o gick o la mig igen.

Som tur var så somnade jag då o sov till kl 10!

Det var jätteskönt!

Nu har jag bara lite ont i huvet men e definitivt bättre än vad jag var imorse ;) :)

Idag har jag inte planerat något specielt direkt, hemma o vila o ta det lungt antar jag! :)

Här kommer dagens:

tröja: abercrombie and fitch
kjol: vet ej, pallar inte kolla :D


'

*OSMINKAD*

kyss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0