SKA FORTSÄTTA BLOGGA!

Tja sötnosisar! Har bestämmt mej, jag ska FORTSÄTTA DRIVA BLOGGEN!!! :D

Saknar den lite då och då. Anledning till att jag hade en lång bloggpause var dels för jag inte hann med skolan och dansen och för att jag tappat lusten helt enkelt! Men nu är den tiden (föhoppningsvist) tillbaks och det är lusten med! :)

Mitt lov har inte varit det bästa men väldigt bra! Bortsett från Mån-Ons då jag blev kräksjuk... Som tur var satt det bara i i en dag men var väldigt hängig samt snurrig i tisdags och onsdags.
Checco och Francesco var ju här ifrån Fre-Tisdag, så det var surt att jag missade sista dagen att umgås med dom.... :( Menmen!

Innan det var det superbra och efter! Shoppade Ika, Agnes, Michan och Hilda förra Torsdagen. Sen i Torsdags nu shoppade jag också....(bilder på de kommer). I förrgår hade jag och några fler paranormal activity marathon! ;)

Francesco som var här, han är en av Italiens bästa fotografer så han hade med sig EN av sina systemkameror.
Så har tagit maaassoor av bilder som också kommer upp nu här i veckan. (Förhoppningsvis också bilder ifrån London och de jag köpte där...)

OJ långt inlägg ni får pris om ni lyckats läsa allt! PUSS







Detta är bara av dem! Laddar upp flera sen! Uppdaterar er senare, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0