PLUGGAR

JAG ÄR SÅ TRÖTT!!!
Har pluggat sen jag kom hem, ungefär klockan 4 tills nu! Hahaha Jag vet inte så jättelänge men det känns som 6 timmar typ... -.-'
Har gjort engelska och nu övar jag inför Franska provet som är på fredag. Känner mig inte så förbered så jag kör hårt! haha.
Apropå Fredag (nästa) så ska våran klass (eller bara jag och några andra för ingen i vår klass är villig att hjälpa till!!!) ha en fest för 6orna i vår skola! Ska bli super och vi hoppas att så många som möjligt kommer såklart då! :D

Men nu ska jag pluggga vidare, puss

hahahha så sant :D :D - Evve, Elli?!?!

Kommentarer
Postat av: Evve<3

Hahahahaha sååå sant!!!!! :D <333

2012-02-09 @ 20:04:45
URL: http://evelinaahren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0