TRÄNA

hejsaan!
Igår var det en chilldag för mig! Förra helgen var det ju fullt upp, min fest! Så jag tog igen det igår hihi ;)
Kolla på film, lyssna på musik osv.. Sen var jag ute och åkte pulka med min syrra och hennes kompis, hahaha!

Idag ska jag gå på friskis och svettis. Egentligen känner jag INTE för det, vill typ bara sova men man måste ju träna!
Plus att imorgon börjar dansen!! Ska bli så roligt ^^ Evve ska också börja på disco :) Fast jag och Michan ska börja på förberedning, alltså gå två gånger i veckan. Måndag och på Onsdag. Michans kompis ska också börjafast bara dansa på Måndagar! Är supertaggad :D :D
Aja nog om det, hoppas ni får en bra söndag!! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0