DAGEN

hej! Dagen idag har varit bra och dålig!
Mest bra :). Jag är jätteledsen att jag inte har bloggat tidigare men det har varit stressigt.
Klockan 20 i 2 idag, så gick jag ifrån skolan för att göra en grej i stan.
I alla fall så var det kul :). Sen åkte vi till moster och åt där. Jag höll på med Science grej som vi har is skolan det var därför jag inte hann blogga!

Nu är jag hemma, har precis kommit ur duschen och målat naglarna. Är så sur för att jag har glömt koden till min iPhone...... :( :( Det var den dåliga biten med dagen, att den inte funkade...


Evve kom tillbaks från Thailand ju. Hon är grymt brun! Pepparkaka! :D Tryck på bilden för att komma till hennes blogg!


usch usch, förlåt för ett kladdigt inlägg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0