HELT SLUT

hej! Ojoj jag är helt slut!
Hela helgen har varit superkul och jag har varit med Michan, vi har fixat saker till min fest osv.
Sen idag var det ju Friskis och svettis pass. Det var superkul och superbra träning!!! Jag ska absolut börja gå! :D
Har duschat och så nu. Är så trött... Ska lägga mig och läsa, vi har en grej till svenskan att man måste läsa 15 sidor i en bok som man själv valt.
På tal om svenska är det skola imorgon... Kan inte det bara vara lov? Känner att jag behöver det NU. Men men... Hoppas ni haft en superhelg och får en trevlig vecka! :)

VECKANS PLANER

Måndag - plugga

Tisdag -
Åka in till lokalen, handla till festen

Onsdag - plugga

Torsdag - Barnvakt, plugga

Fredag - fixa sista sakerna till festen

Lördag - FESTEN!!!

Söndag - vila, friskis & svettis, plugga



bra vecka?
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0