KALLASTE JUNI-MÅNADEN PÅ 20 ÅR

Godmorgon... Jag är så sur och ledsen för alla som åker till Sverige på Semester! Liksom kommer hit för att uppleva svensk SOMMAR inte HÖST, så får dom Kallaste Juni månaden! Det har ALDRIG regnat så mycket i Stockholm sen 1782. Det är bara för sorgligt! Aja hoppas att ni får det bra i Juli.
Men nog om det, vi åker ju imorgon så det är lugnt... Idag blir en väldigt hetsig dag! Har mycket inbokat, ska träffa många eftersom vu åker... Klockan 11 ska jag och Agnes och jag åka in till Stan och kolla på Snow White and the huntsman. Ska bli jätteroligt! Sen klockan kvart i 4 ska jag åka till Äventyrsbad med Louise, sen ska jag träffa Sarah! Sen måste jag hinna packa... GUD vad stressat!!! Vi åker ju imrogonbitti... Aja puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0