TREVLIG DAG

Hej! Dagen idag har spenderats med kära vänner! Vi var i skolan i 1 timme idag bara för vi städade. Så vi slutade vid 10. Halv 11 något sånt, gick jag, Ika, Maria, Elli, Emma, Agnes Michan och jag till en jättemysig Chinarestaurant på brommaplan, Ocean. Efter det, åkte jag Agnes och Michan till Michan. Vi tog lite kort, pratade, åt (hehe) och ja hade allmänt kul! Sen åkte Michan till en Picknick och då följde Agnes med mej hem. Vi hade jättetrevligt men hon var tvungen att gå efter 1 timme. Nu har jag iaf duschat! Ser fram emot morgon dagen, kommer spenderas med klassen på Gröna Lund. Sedan åker jag och Emma hem till henne, ska sova där! Mer om det imorgon. Puss

 

Maten :D (Tagen från Agnes blogg)

 

(några sushi bilder kommer upp idag sen!)


Kommentarer
Postat av: Ika

Du glömde att skriva elli ! :O :P <333

2012-06-11 @ 20:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0