UNDERBAART

Heej! Vi har det sààà underbart!!! Det ar cirka 36 grader varje dag, i skugan. Nàgon gàng har det vait 38. De 3 senaste dagarna har vi varit hos Matilde, Halsat pà slaktingar och atit glass, haha! Igàr àt vi pizza. Vi var ett gang pà 13 personer ungefar. Jattetrevligt. Sen hos Matilde har vi badat och hoppat och lekt med hundarna! De har en pool och det ar typ 38 grader i den!! Gud jag alskar italien. Jag blir som en annan person har. Man ar helt sig sjalv! Min Italienska har ocksà fòrbattrats. De brukar bli sà, eftersom man pratar mycket... ;) Sàg ni matchen Frankrike-Italien i Torsdags? Jag gjorde det och typ 15 andra hos Checco ,haha vilken kvall! Den 10 Juli àker vi till Sardinien. DET ar ett Paradis! Kanske det inte blir nàgon uppdatering dar, men fòlj mig pà Instagram, valentinas_ kommer bilder varje dag! :D Aja snart ska vi ata hemgjord pasta och det kommer nàgra hit pà lunch. 
Ha det Bast!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0