BAJSMÅNDAG

hej -.'
Ursäkta mitt uttryck på rubriken, verkligen, MEN jag hatar måndagar!
Åh allt är sämst...
Det som förstör dagen och veckan är Gympan!!!
HATAR GYMPAAA!! ALLTID EFTER VARENDA LEKTION är jag jättearg och ledsen... Som t. ex idag.
Vi skulle ha Gymnastik alltså typ stå på händer, kullerbyta osv.
Jag kunde inte göra NÅGOT! Fick asont i huvudet när man skulle stå på det. Sen kom jag inte ens upp med bena på varken de eller stå på händer. Julningen vill jag inte ens prata om... häffaklump.valentina.nu
Så nu har jympan förstört hela min vecka. Tack lärare!!

hej fin bild. INTE


Kommentarer
Postat av: Agnes

Fin blogg! Önskar dig en grym helg :D

2012-03-16 @ 23:12:40
URL: http://agnesess.blogg.se/
Postat av: Agnes

sv: Jaa jag är marias syrra. Ofta du visste det? :o Haha. Men visst, kan väl göra länkbyte. :)

2012-03-16 @ 23:24:37
URL: http://agnesess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0