FUNDAY

Great dag idag, nästan. Förutomom lite på skolan. På matten kolla vi på film, på engelskan gjorde vi pjäser och på SOn typ prata vi om en sak. Sen slutade vi kvart i 3 istället för 20 över! Awesomee.
Jag och Michan skulle till vby sen så jag väntade på henne där. Köpte typ snacks tills imorgon i skolan, sista-lektons-fika :P Sen drog vi hem till Michan var där, lalalala sen till jympan sen så gick jag hem! Så ja, de e va jag gjort! hehe puuuss

hehe det ser ut som som jag har slingat det blont! ;)


Kommentarer
Postat av: Ella

Jumpa ?

2012-06-01 @ 08:28:11
Postat av: agnes

Hey! Det verkade inte som om du hade fått kommentaren jag skickade till dig om designen..? Iallafall så tror jag inte du behöver messa lösenordet för jag godkänner alltid kommentarer innan dom skickas, så den kommer aldrig synas. :) Eller vill du fortfarande? Heheh

2012-06-01 @ 18:55:13
URL: http://agnesess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0