KLAR MED UPPSATS

aaahhhåååhhh ÄR TYP SÅHÄÄR GLAD NU. ÄNTLIGEN KLAR med en jääääättetråkig uppsats som vi har i SO!!
Den har varit så jobbig :( Men efter 3 timmars (?) skrivande nu så är jag klar. Så skönt :D
Så imorgon ska jag fira (HAHA) med att åka och bada ^^ Antingen ska jag, Maria, Ika, Elin och Ella åka alla till Kristineberg och bada. Eller ska vi till Ängby bara jag ika och Maria tror jag. Vi får se! Det ska iaf bli jättekul för det ska bli typ 25 grader! :))) <3, kladdigt inlägg menmen

SOMMAR FTW!!!!!



Kommentarer
Postat av: agnes

javisst kan jag göra det! :D du kanske kan byta lösen och ge det till mig så jag kan fixa i din stilmall (om du vågar det hehe), eller ska jag ge dig en stilmall typ? tack förretsen :)

2012-05-24 @ 20:49:49
URL: http://agnesess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0