MORSDAG

Hej! Vilken härlig och lyckad morsdag! Jag och Sarah tog massor av bilder på stranden. Vi badade och solade :)
Det var så härligt. ÄLSKA vädret :D. Vi kom hem igen 20 över 2 ungefär och då var det Morsdag fika som väntade. Tårta, kokostoppar och muffins som käraste mamma hade bakat! ^^. Vi hade vattenkrig också, kusinerna var här. Och vaknade nyss efter att ha somnat i solen... Blev bara i 30 min så är nog inte så bränd men kanske brun :P

Men all kärlek till våra fina Mammor! Speciellt, i mitt fall, till min!! Hon förtjänar alltid det bästa för hon är bäst!!!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥älskar dej♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

gammal bild, whateveer

så fiiiin♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0