BESÖK FRÅN MEXICO

Heeej! Förlåt för jag inte bloggade igår! Såg på Grimm hela dagen och pluggade lite typ :P Sen vid 4 kom Maria, Michan och Ika hit. Vi pluggade, åt, lyssna på musik och hade jättetrevligt! Senare på kvällen skulle jag blogga men var tvungen att göra det sista i Science och så var jag så himla trött därför orkade jag inte.. .:/
Men iaf så idag kommer min faster och hennes man från Mexico hit!!!
Eftersom jag har fått en syssling i Skåne kom de ner till Sverige. Der är min kusin på pappas sida som fått en son. De stannar i Stockholm bara Torsdag-Måndag :( Men åker sen tillbaka till skåne där de varit 1/2 veckor innan! Det ska bli så roligt att få träffa dom. Senast var 2008, när vi var i Mexico. Alltså 4 år sen... Vi hämtar dom på Tcentralen ikväll. Ska städa i mitt rum sen kolla på ett avsnitt av Grimm... Hehe. Imorgon är det Fredag!! Wehoo ;)
Ha det braaa! PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0