GREY SUNDAY

Söndag... Skolångest alltså. Men den här veckan kommer bli chill. Bara 1 prov och det är scienceprovet, vilket inte kommer vara så stort.
Dagens planer är att städa i rummet, plugga lite, baka ifall jag hinner. Ska också in till vällingby, med Maria och Emma. Ska kolla på en jacka sen bara gå runt! De ska kolla på bio sen. Väldigt tist väder... Grått och kallt. Haha man märker verkligen att det börjar bli höst! Men jag tycker faktiskt om hösten lite. Inte vädret utan alla färger, och allt! Hehe konstigt att jag säger de men ja... Aja ska göra mig iordning!! Ha en bra Söndag alla. PUSS
hahaha! Från i Somras på båten till Sardinien :) :P
JAG HAR INTE KNUBBFINGRAR!!!!!
 

Kommentarer
Postat av: amin tajik

vill kyssa dig med pringles

2012-11-18 @ 00:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0