NU SKA JAG BLOGGA IGEN. PÅ RIKTIGT

Heej! Ja, jag vet. I suck at blogga. MEN det ska bli ändring på det. Alltså på riktigt nu!!! Ska blogga minst 1 gång per dag från och med Idag. Anledningen till att jag inte pluggat är för jag haft ca 1-2 prov per vecka. Nu på Onsdag har jag SO och fredag Matte. Känner mig så oförberedd!! Usch, har jättemycket ångest...
 
Tänkte berätta om min helg. I fredags hade vi studiedag!! Awesome. Så jag, Robyn, Michan, Agnes och Ika kollade på bio. Ted hette den. Den var jätterolig!! Så söt!! Sen på kvällen sov jag och Agnes över hos Michan för det var tävling i Lördags. Det gick sådär.... Kom direkt till finalen i par. Där kom vi 6a... Så det blev ingen prick. I singel kom jag 1 placering från prick!! Så surt. Jag och Michan dansade i samma heat hela tiden med samma dräkt också, så de kanske var svårt att skilja på oss eftersom vi dansar så lika.. Men men.. Nu är Michan uppe i silver också! Så hon är med på rikstävlingarna nu också :D Inte jag :( Haha jaja!
 
Idag var det planerat att plugga hela dagen. Jag ska vara helt ärlig nu. Och det gick faktiskt bra!! Har säkert pluggat i 3 timmar eller nåt?! Sarah kom typ 12 och då pluggade vi tillsammans. Har gjort hela study guiden i SO idag och Hela engelskan! Har bara matte kvar och att lära mig SOn utan till... :( Skulle på dans kl 7 men tror inte jag hinner :'(
Har inte shoppat på jättelänge så kollat in massa nya kläder! Bl.a Ugg's och vinterjackor. Visar er senare :D :* <3
Om ni har läst ALLTIHOP så får ni en puss! ´Haha, ha det bra :)
 
 
Förra helgen när jag var med Hilda!! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0