HALVA VECKAN

Skönt har gått halv vackan nu! Bara Torsdag och Fredag, sen HELG! Känns som jag varit i skolan 2 veckor?! Kanske för att vi redan har börjat med läxor, plus att det här är första hela skolveckan..
Idag kunde jag och Michaela inte gå på Dansen. Michan behövde göra läxor, jag med. Sen ville jag inte gå helt 4ever alone med alla Superstar dansaren även fast jag känner många :P Men det är bara extra träningar så man missar inget förutom din egen träning då.. Nog om träning, haha.. Har inga speciella planer till helgen men är shoppingsugen!!! Så messa om nån vill träffas ^^ Kanske ska shoppa med Ika och Emma om dom kan :). Aja nu ska jag lyssna på musik och göra klart engelska läxan! PUSS
 
SAKNAR :'(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0