MED PÅ 2 SKOLFOTON :')

Gud vilken Fredag!!!! Idag på Lunchrasten så var jag med Michan, Robyn, Ika och Agnes utanför Aulan för de väntade på att ta klassfoto. Sen så kommer deras mentorer och typ "Jaså du går i våran klass?!" På skämt liksom. Jag ba nej. Sen så sa Mr Carter att de skulle försöka smuggla in mig?! Michan och Agnes och alla ba "jaaaa!!" Jag trodde aldrig det skulle gå så jag följde med in bara för att kolla på, hade ändå inget annat att göra.. Då iaf så när alla ställer sig upp ställer jag mig också upp och hamnar i MITTEN PÅ MITTENRADEN. Perfekt verkligen.. Jag går inte ens i deras klass?!??!?! Sen så tar han fotorna fast jag är med och Mr Carter och Ms Hendersen vet om det och så kan jag inte komma ut och blablalbal allt blev tyo kaos fast skitkul :') Så nu är jag me på två klassfoton!!! 8C och 8B!!! Det kommer se jätteroligt ut :') HAHA jaja! Ikväll kommer Checco iaf! Ska bli sååå kul!! <33
Puss
Min RIKTIGA klass!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0